29 Temmuz 2014 Salı

Rimmel Salon Pro Kate 712....

Merhabalarrr Efeniiiim :)
Öncelikle herkesin bayramını kutlarım. Bu bayram bizlere ve ülkemize barış sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.

Kısa bir sosyal mesajdan sonra size bayramlık ojelerimi göstermek isterim :)
Aslında daha önce elimde olan bir ojeydi fakat Claires'in altın renkli ojesi ile kombinleyince çok hoşuma gitti ve bunu sizlere de göstermek istedim. 
Yaz olmasından ötürü herkes açık renkli ojelerin tanıtımını yapmakta. Fakat benim içimdeki koyu oje aşkı yaz kış dinlemiyor arkadaş :)
Özellikle bu yaz çok az açık renk oje sürmüşümdür. 
Siyah ve siyaha yakın tonların daha yakıştığını düşünür oldum.
Halbuki koleksiyonumda o kadar açık renk denenmeyi bekleyen ojem var ki. Vah onların halinee :)

Gelelim ojemize;
Malum Watsonslarda Rimmel Salon Pro ojeler aldı başını gitti. 5.50 gibi bir fiyata satılıyor artık. 
Kendini de yenilememesine rağmen fiyat kendini sürekli yeniliyor maşallah:)
Oje Kate'in favori renklerinden 712 Rhythm&Blues.



Ben rengine bayılıyorum. 
Biraz ince bir yapıya sahip olmasına rağmen kalın iki kat sürüldüğü takdirde gayet güzel bir netlik elde edebilirsiniz. 
Claires'in ojelerine de gelirsek artık kendini güncellemediği için hiç mağzaya girip bakmıyorum bile. 
Fix renkler ve hiç bi değişim yok. 
Altın sarısı rengini de aralarda kullanmak için almıştım. 
Bazen bu şekilde işe yarayabiliyor:)
Süslemek için gayet ideal ve kapatıcılığı bir harika. 

Bayramda bu cicikleri kullandım ve çevremden çok olumlu tepkiler aldım. 
Tırnakta çok hoş duran bir ikili oje oldu.
Tavsiyemdir kızlar.
Fiyatları biraz pahalıda olsa alınabilecek ojelerden bir tanesi 712.

MUTLU BAYRAMLAR....

1 yorum:

  1. Ben de koyu ojelerden vazgeçemeyenlerdenim :)) İki renge de bayıldım!
    Bu arada bloğunu izlemeye almak istiyorum fakat Google Friend Connect hatalı yazısı gözüküyor

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...