24 Şubat 2013 Pazar

Essence Coluyr&Go 139 walk on the wild side

Essence 'in bütün ojelerine ba-yı-lı-yor-ummm. Tek kelimeyle süperler. Şimdi tanıtacağım renk yeşilin çok güzel bir tonu. Kına yeşili denir sanırım :) Yeşil ojelere ayrı bir sempatim vardır. Genellikle simsiz yeşil ojeler daha hoşuma gider. Essence'in bu yeşil ojesinin içerisinde sim var. Fakat yeşil simler var. Bu yüzden daha bi farklı durmuş. Hemen bir fotoyla göstereliiiim :)
Nevşehir'de okuduğum için oje açısından tam bır mahrumiyet bölgesindeyım. Ancak eve gittiğimde Avm Avm dolaşıp neler çıkmış, nelere geç kalmışım görebiliyorum :)
Bu ojeyide finallerden sonra Ankara'ya gittiğimde aldım ve daha hiç denememiştim. Bu ilk denemem. Ojenin rengi beni benden aldı diyebilirim :)

Ankara'ya gidince ilk işim Gratise gidip yeni çıkan koleksiyon varsa hemen hepsini kapmak :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...