26 Şubat 2013 Salı

Loreal- 202 Marie Antoinette

Gelelim benim bebeğimee :) Kendisi henüz Türkiye'de yok. Bir blogda görüp aşık olmuştum bu ojemize :)) Nasıl alırım bunu diye düşünürken bir arkadaşımın Fransa'ya gideceğini duyunca tabı hemen bir sipariş :) Blogda gördüğüm kadar etkili değil ama genede çok hoş bir oje.
Yapısı jel kıvamında. Sürümüde çok kolay. Özellikle fırçasına bayıldım. Bir kerede sürebiliyorsunuz.
Kendisi bu aralar en güzide ojem olacağa benziyor :) Türkiye'ye henüz gelmemiş fakat Duty Free den bulabilirsiniz. Orada da mevcutmuş.
Tek kat sürdüğünüzde parlatıcıdan bi farkı yok. 2 kat ya da 3 kat sürmeniz lazım. Tam olarak renk alması 3 katta oluyor. Şuan elimde gördüğünüz 3 kat sürülmüş hali. Oje jel kıvamında olduğu için renk alması biraz zor olsada hiiiiç önemli değil :) Çok şirinler kendileri...
Ojenin boyutu normale göre küçük ve sanırım 5.50 euro imiş. Boyut küçük olunca (5 ml ) fiyatta bana biraz pahalı geldi. Oje inanılmaz hızlı kuruyor ve çok kalıcı. Loreal'den de böylesi beklenir zaten :)
Loreal'in çıkardığı bu yeni seri de tam tamına 48 adet renk çeşidi var ve hepsi birbirinden güzel...
Türkiye'de henüz bulunmuyormuş. Çabucak gelsin de teker teker seriyi tamamlayalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...