25 Eylül 2013 Çarşamba

I'm BACK ♥ ♥ ♥

Merhaba Merhaba Merhabaaa:))
Uzuunca bir vakittir paylaşımda bulunamıyorum mağlum bitmek bilmeyen bir tatil yaptım bu sene.
Mezuniyetin verdiği rahatlıkla epey gezip kafa dağıtma fırsatı buldum.
Fakat okul bitti psikolojisine erken girdim:( 
İş bulma ya da bulamam gibi sorunlarla uğraşma vakti geldi de çattı:(

Güzel ve bi o kadar eğlenceli bir yaz geçirdim.
Hem sevgilimle tatil yapma fırsatı buldum hemde ailemle bol bol vakit geçirdim.
Didimdeydim ve selçuk-aydın-ankara arası mekik dokudum diyebilirim.
Öncelikle sevgilimle selçuğa üniversiteden arkadaşımızın yanına gittik. Hem özlem giderdik hem de bol bol yüzdük ve gezdik:)
Bide minik bir kedimiz vardı :) Bol bol onu besledik:)

Selçuktaki tatilimiz bitince ben didime döndüm ve annemle bol bol gezdik. Diğer üniversiteden ev arkadaşım aydında yaşadığı için 2 günlüğüne aydının baltaköyüne misafir olduk.
Çok eğlenceli ve organik bir tatildi bizim için :)
İnanılmaz keyifli vakitlerimiz oldu. Ev arkadaşımı çok özlemişim.
Daha da çok özleyeceğim sanırım çünkü kasım da evleniyorr :(
Köyde de yeni doğmuş bir buzağıyı besledik :)


Döndükten sonra bol bol yüzdüm. Zayıflamak fit olmak lazım ama değil mi ? :))



Tatil dönüşü de direk nevşehire geçtim. Samimi olduğum 3 arkadaşımla birlikte sözleşmiştik hep beraber gidip alalım diye. Nihayet bunu başardık ve mezuniyetimizi tescilledik :)

Birbirimizi o kadar özlemişiz ki saatlerce bıt bıt bıt hiç susmadan konuştuk :)
Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi tatilinde bir sonu var :)
Artık bi kaç sene tatil yok bana sanırım. İş bulmam ve senemi tamamlamam lazım :) Ölme eşşeğim ölmeeee :))

Evde oturduğuma göre bundan sonra sizlerle daha sık deneyimlerimi paylaşacağım kızlarr:)
Bloğumu özlemişim.

1 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsın böyle canım arkadaşım artık önümüzdeki ay düğün bahanesiyle toplanıp böyle hasret gidermek üzere..

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...