12 Mart 2013 Salı

Golden Lady- 432

Tam bir yaz rengi ile karşınızdayımm :) Ama bu renk çok şirin. tam bir bebek pembesi. Eğer ojeyi ince kat halinde sürerseniz 3 kat gerekli. Yoğun 2 katın ardından tam istenilen rengi elde edebilirsiniz.
Kalın 2 kattan sonra biraz kuruması zaman alıyor ama gene de bu renk için değer :) Yapısal olarak sürümü çok kolay ve rahat. Uzun süredir elimde olmasına rağmen oje ganimetlerimi araştırırken  buldum ve gözden kaçtığına çok üzüldüm :)))
Uzun bir zaman önce Antalyadan almıştım bu ojeyi. Arkadaşımı ziyarete gittiğimde gezinirken Pino kozmetiğin  dışarıdaki sepetlerinden bir araştırma sonucu bulmuştum:) Ve kendisini 1 tl ye almıştımm:) 
Yaz gelse de sürsek modundayım :) Bu havalarda pek gitmiyorr . 
Oje severlerin mutlaka denemesi gereken bir renk. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...