25 Kasım 2013 Pazartesi

Deborah 44

Deborah markası artık hepimizce bilinen bir marka oldu.
Ben ilk defa ojesini deneme fırsatı buluyorum. 
Watsonslarda yerini alan ojelerin fiyatı: 6tl
Son zamanlarda oje çeşitliliği çoğaldığından mıdır yoksa oje çılgınlığı giderek büyüdüğünü gören firmaların bu durumu kullandığından mıdır nedir fiyatlar çok çok yükseldi.
Eskiden böylemiydii yaaa :D


Neyse ki ojenin rengi o kadar güzel ve kibar ki verdiğiniz paraya acımıyorsunuz :)


Kalıcılığı orta diyebilirim. Çok övülen bir marka olduğu için biraz yetersiz buldum. 
Fakat kuruma hızı gayet tatmin edici.

Her watsonsa girdiğimde ilk baktığım bölüm ojelerdir. Gelir gelmez kapmış olmanın mutluluğu içerisindeyim:)
Ben çok beğendim ya sizler???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...