17 Kasım 2013 Pazar

Rimmel All Over Pencil

Geçenlerde yurt dışından gelen bir arkadaşım bana bu kalemi getirmişti.
Bende aldım bir kenara attım.
Ama kötü yapmışım :) Çünkü gerçekten çok amaçlı bir kalem olması beni benden alan yönü oldu.
Kalem far ve highlighter olarak kullanıyorum. Makyajımın yarısı bu kalem  sayesinde tamamlanıyor diyebilirim.
Bendeki rengi beyaza dönük bir yeşil. Bu yüzden aydınlatıcı olarak kullanıma da oldukça uygun.
Resimlerden de anlaşılacağı gibi renk çok açık. 
Fotoğraflamakta biraz zorlandım ama tam rengini yakaladım.






Rimmelin son zamanlarda çıkardığı scandaleyes serisindeki kalemlere çok benziyor.
Çok amaçlı bir kalem olarak tercih edebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...