17 Kasım 2013 Pazar

Essence 73 Princess Prunella

Merhaba Arkadaşlarrrr 
Uzun zamandır essence ojelerini tanıtmadığımı farketmemle yeni bir renk denemem bir oldu :)
Ojemizin rengi kahve tonlu ve içerisinde pembe yansımaları olan bir renk.
Değişik bir renginin olduğunu söyleyebilirim fakat şişedeki etkiyi ben pek yakalayamadım.
İnce bir yapısı olduğundan biraz sönük kalabiliyor.


 Tam net bir renk elde etmek isterseniz 3 katı mecbur sürmek zorundasınız :)
Resimlerde 2 kat sürülmüş halini görüyorsunuz çünkü çok vaktimin olmadığı bir anda sürdüm ve tam net bir renge ulaşamadım.
Bir çok kişi için bu netlik yetebilir ama benim için asla:)
Yazılarımı takip edenler varsa bilirler genellikle net duran ve tırnak izi belli olmayacak şekilde 2 katta kapatan ojeleri severim. Koleksiyonumda da %80 böyledir.
Fakat denemek için aldığım bazı ojeler malesef tam istediğim gibi çıkmayabiliyor.
Eeee artık ilahi güçler bana yeter artık diyor sanırım :))

Değişik bir renk alternatifi olarak alabileceğiniz bir renk olabilir.
Sevgilerr...

1 yorum:

  1. Bordo kıyafetlerle güzel görünürmüş gibi geldi :)

    Çok parlak renkli olmamasını sevdim :)

    Sevgiler;
    http://yagmurunmodasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...