10 Mayıs 2013 Cuma

Cecile 87- Golden Rose Jolly Jewels - 119

Bu aralar tez yazdığımdan dolayı hergün bir post paylaşamıyorum. Resimlerimi biriktiriyorum fakat yazı yazacak vakti yaratamıyorum. Bu yüzden takipçilerimden özür dilerim:( Beni bu aralar affedin.

Kıza bir dert yanıştan sonra gelelim ojelerimize. Şimdi tanıtacağım Cecile oje bana canım arkadaşım Şule'den doğum günü hediyelerimden birisiydi. Renk inanılmaz güzel ve diğer mor ojelere göre değişik bir rengi var.

 Cecile renkleri arasında hiç bir markada olmayan enteresan renkler çıkabiliyor. Bu yüzden arada kurcalamak lazım :)
 Ojemi sürmüşken Golden Rose'un Jolly Jewels serisinden 119'u da denemek istedim. Simli ojeleri tüm tırnağıma uygulamaktansa uçlara , köşelere az miktarda ışıltı vermek daha hoşuma gidiyorum. Tüm tırnağa uygulamak bana pek bi düğüne gider gibi geliyor:)
 Bu şekilde de denemelisiniz. İnanın çok şık ve zarif duruyor.
Cecile oje hediye olduğu için fiyatı hakkında bir fikrim yok. 2-3 tl arasında değiştiğini düşünüyorum.
Golden Rose Jolly Jewels ojenin fiyatı ise 6 tl.

1 yorum:

  1. Hello!
    I love you nail polishes review. This Jolly Jewels seems to be amazing cute! *.*
    I'm really willing to try but, unfortunately, in my country, those can't be found... Can you please do me a favour nd contact me? We can make nail polishes exchange if you like.
    Btw, I'm also very busy with college work and thesis are soooo time absorving!
    Thanks a lot!*
    Keep up the good reviews!
    -D.

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...