30 Mayıs 2013 Perşembe

Golden Rose Impression Oje Serisi

Golden Rose dünya trendi olan oje koleksiyonlarını oldukça güzel yapılarda piyasaya sürmeye başladı. Dünyadaki oje trendini Türkiye'ye getiren Golden Rose bu konuda büyük başarılar kaydetti. Durum böyle olunca oje konusunda hassas olan insanları da kendi markasına çekmeyi başardı. Bunlardan birisi de bendeniz:) Holiday serisi daha yeni çıkmışken böylesi bir seri kimse beklemiyordu tabi ki. Holiday serisini 2 oje ile deneyimledim ve çok başarılı bulmuştum. Şimdi bakalım impression serisi nasıl bir seriymiş.

Golden Rose özel dokulu ojeler koleksiyonundan, Impression ojeyi piyasaya çıkarttı. Özel dokulu bu ojeler tırnaklarınızda rengarenk yoğun tüy görüntüsü yaratıyor. 18 değişik renkten oluşan bu seri, mat ve sedefli birçok renk seçeneğine sahip. Tüy görünümlü bu ojeleri 2-3 kat sürerek örtücülüğünü arttırabilirsiniz. Her katı sürmeden, bir önceki katın kurumasını bekleyiniz. Renkli ojelerin üstüne tek kat sürerek top coat gibi de uygulayabilirsiniz.

En kısa zamanda denemek istiyorum:)
Hepimizin hoşuna gidecek bir seri olduğunu düşünerek sizlere şimdiden denemeniz için tavsiyede bulunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...