2 Mayıs 2013 Perşembe

Havyar Manikür deneyimim...

Eveet :) Sonunda havyar manikürüme kavuştum. Uzun zamandır istediğim bir şeydi. Bu yüzden çoook mutluyum:) Claire's markasının ojelerinden daha önce tanıtım yaptım ve ne kadar beğendiğimden bahsetmiştim. Yine yeni renk varmı diye bakınmaya girmiştim ve ne göreyim :) Havyar manikür setleriyle dolu...
Flormar'ın çıkardığı manikür setinden alıcaktım ama bunu görünce tercihim Claire's den oldu.
Çünkü renk çeşidi çok fazla. Tek renkler dışında karışım yapılmış renklerde var.
Ben öncelikli tercihim siyah oldu.
Gelelim görsellere;
 Alt ren olarak Essence'den 113 do you speak love? ojeyi kullandım. Daha önce bu ojeyle ilgili tanıtım yapmıştım. Bloğumda bulabilirsiniz.
 İlk denemem olduğu için biraz aralarda boşluk bırakmışım:)




Havyar manikürü oldukça beğendim. Gün içinde 1-2 tane düştü diyebilirim. Fakat elinizi sık sık suya sokarsanız bu sayı 6-7 ve daha fazlası olabilir. Normal şartlarda çok düşme yapmıyor. Kalıcılığından çok memnun kaldım. Set olarak 19.90tl ve içinden bir de huni çıkıyor. İşiniz bittiğinde dökülen havyarları şişeye tekrar koyabiliyorsunuz. Oldukça pratik bir fikir.
Ben çok beğendim ya siz? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...