21 Mayıs 2013 Salı

Golden Rose Holiday Serisi- 66


Dünyada oje trendlerinin öncüsü olan Golden Rose, özel dokulu oje koleksiyonundan Holiday ojeleri piyasaya çıkarttı. 17 renkten ve 2 ayrı tekstürden oluşan bu seride 51-60 numaralar arası mat göz alıcı glitterlerden 61-67 numaralar arası ise toz şeker görüntüsü veren mükemmel renklerden oluşuyor. Ojelerin dokusunu bozmamak için base coat veya top coat kullanılmaması gerekiyor. İki kat uygulanırsa daha güçlü sonuç alınıyor; 2. kat uygulamak için 1. katın kurumasını beklememiz gerekiyor. Uzun süre kalıcı ve göz alıvı mükemmel renklerden oluşan özel dokulu Holiday Color oje serisini mutlaka denemelisiniz!!!


Kısa bir bilgi ardından kendi görüşlerimi belirtmek istıyorum. Golden Rose bu sene kendisini aştı diyebilirim. Holiday serisi ilk çıktığı günden beri çok konuşulan ve beğenilen bir seri oldu. Bulunduğum şehirde Golden Rose kioskları yok. Bu yüzden Ankaraya gittiğimde Ankamall'deki kioskundan alma fırsatı buldum. Denemek istediğim renkleri bulamadığım Golden Rose kioskundaki sevgili İlker Beye sipariş verdim. Yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum kendisine. Gerçekten ilgili bir kişi. İlker beyle Golden Rose ve Holiday serisi hakkında konuşma fırsatı bulduk. 



Denemek istediğim ojeleri 2 gün sonra elime aldım. Bunlardan 66 no'lu ojeyi bugün sizlere tanıtacağım.



 Kalın bir yapısı olmasına rağmen oldukça hızlı bir kuruma süresi var. Ojenin sürümü de gayet sorunsuz.



Oje severlerin mutlaka denemesi gereken bir oje olduğunu düşünüyorum.  Ankarada yaşayan oje severler Ankamall'deki Golden Rose kioskunda Holiday serisii bulabilirsiniz. Aradığınız renk yok ise üzülmeyin İlker Bey size yardımcı olacaktır. 

Fiyat:6.5-7.90 arası değişmekte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...