10 Mayıs 2013 Cuma

Golden Rose Rich Color-27

Uzun yıllardır kullandığım bir marka olan golden rose, son zamanlarda oldukça güzel çıkışlar yapmakta.
Bu güzelliklerden birisi olan Rich Color serisi tam anlamıyla harika...
Tek katta istenilen renk, tek sürüşte tırnağın tümüne yakınını alacak şekilde tasarlanmış fırçası, kuruma hızı ve kalıcılığı ile müthiş bir seri.
Seride beğenmediğim renk yok diyebilirim. Bunlardan birisi olan 27 numaralı koyu mor olarak adlandırabileceğimiz bir renk. Gün ışığında mor rengi oldukça belli oluyor.
Gelelim flashlı ve flashsız olarak görsellerimize;

Flashsız olarak siyaha yakın bir renk olarak gözüküyor.


 Flashlı fotoğrafımızda renk tam olarak yansımış durumda. Tercihe göre yoğun tek katta sürülebilir. Fakat ben tek kat sürmeyi pek sevmiyorum. Ne olursa olsun dalgalanmalar olabiliyor. Bu yüzden fotoğraflarımın tümü 2 kat oje görsellerinden oluşuyor.



Yazımın başında da belirttiğim gibi renk vermesi , kalıcılığı ve kuruma hızı oldukça iyi. Ben bu seriye bayılıyorum:) Umarım beğenmişsinizdir. Şiddetle tavsiye ettiğim bir seri...
Fiyat; 3 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...