3 Ağustos 2013 Cumartesi

Essence Floral Grunge The Rough...

Essence'in floral grunge serisi çıkalı baya oldu ama payıma düşeni sizlerle paylamayı unutmuşum malesef:(
Gerçi blog takipçileri bir çok blogdan görmüş olsalar da bir de benim yorumum la bu ojeyi sizlere tanıtmak istedim.
Aslında seri ilk çıktığında tek alacağım oje buydu ama ben uzun süre bulamadım. 
Kızlarımız bir tane bile bırakmamışlar:)
Tamamen tesadüfi bir şekilde Ankara bahçelideki gratiste karşıma çıktı ve tekti hemen kaptım.
Bu ojede beni cezbeden şey mat oluşu ve içindeki simlerin ben burdayım şeklinde durmayışı.
Oje mat olduğu için simler de de matlaşma söz konusu.







Ojeden edinmemiş olanlar için çoook üzgünüm. Bulmak imkansız gibi birşey artık:(
Sizde benim gibi koyu tonları daha çok seviyorsanız bunu beğeneceksinizz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...