11 Ağustos 2013 Pazar

Rival de Loop 18

Uzun süre önce almış olduğum ve oje kutularımın içerisinde kaybolmuş bir oje tanıtacağım!
Yarın uzun ve keyifli olacağını düşündüğüm bir tatile çıkacağım. Tabi oje seçimi benim gibiler için çok önemli:) Tam bu esna da ne zaman aldığımı dahi unuttuğum bir oje ile karşılaştımm!!!! 
Aman Tanrımmmmm!!!! :))
Oje seçimimde yanımda götüreceklerimin arasına girmeyi hak ediyor. 
Fakat kısıtlı götürmeniz gerektiğini bildiğiniz halde hepsini yanına alma isteğim yok muuuu işte o beni çok zorluyorrr :)
Neyse ki bunun üstesinde geleceğim , az ve öz oje götüreceğim:) Çünkü sıcak ve nemin bol olduğu ortamlarda bozulma oranı çok daha fazla bu yüzden ojeciklerimi riske atamiciiim:))

Gelelim Rossmann'dan aldığım Rival de Loop markasına ait güzel ojemizee;









Sadece bu oje değil bir çok güzel oje rengine sahip bir marka Rival de Loop.
Rossmann'a uğrarsanız bakmanızı tavsiye edebileceğim bir stand!
Umarım beğenmişsinizdirr:)))

1 yorum:

  1. ben çok beğendim tırnaklarına da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...