26 Ağustos 2013 Pazartesi

Güzel Günlerrr

Merhaba Arkadaşlarrr:-)
Tatilden dolayı blogu biraz ihmal ettim malesef:-( 
Ama bulunduğum yerde internet olmadigi icin post paylasmaya pek firsatim olmuyor.
Bundan dolayi sizlerden özür diliyorum ve dönüşte bu ihmalligimi fazlasiyla kaparacagim insallah :-)

Güzel günler yasiyorum.
Ailemle tatilden sonra sevgilimle de tatil yapma firsati buldum.
Yakin arkadasimiz izmirdeydi hem ziyaret hem tatil ehlenceli vakitlwr gecirdim.
Tabi her guzel seyin bir sonu vardir cok cabuk gecti ve bitti.
Sevgilim kasimda askere gidecek :'( bu yuzden şimdilik son tatilimizdi.



Böyle de renkli günlerimiz oldu.
Gerci hala tatilim sonlanmis degil. Yabanci dil sinavi icin bi kac gun ankaraya gidip geri didime donecegim.

Umarım herkez güzel bir tatil yapma firsati bulmustur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...