28 Temmuz 2013 Pazar

Maybelline Volume Express Curved Brush Maskara

Merhaba Kızlaaarrrr:)
Genellikle deneyimlediğim ojeler konusunda yayın hazırlasam da makyaj malzemelerine de ilgim bi o kadar fazla. Bu yüzden arada sırada kullandığım ürünleri de sizlerle paylaşmak istiyorum.


Gelelim ürünümüzee;
Bu maskara benim 8-9 senedir vazgeçemediğim bir ürün. Çok fazla rimel denedim belki bana uymadı ya da bu ürünü çok beğendiğim için başka ürünlere sıcak bakmadım orasını bilemiyorum ama bir deneyenin bir daha kolay kolay vazgeçemeyeceği bir rimel. Özellikle benim gibi sarı kirpikleriniz varsa kendinize kirpik yapmak için uzuuun uzuuun boyamanız gerekiyor. 
Bu üründe öyle bir sorun yaşamıyorum. Yapıştırmadan tek tek ve yoğun bir görüntü ile mükemmel sonuçlara ulaşıyorum. Özellikle gün içerisinde 2. katı da sürersem bir nevi takma kirpik etkisi yaratıyor. 
Kalıcılığı da ürünün artılarından bir tanesi. Akma ve bulaşma gibi sorunlarla karşılaşmıyorsunuz. Kısacası bir rimel de arayıpta bulamadığınız tüm özelliklere sahip. 

Telefonla çekim yaptığım için tam net görüntüler elde edemedim ama kirpikler gene de fena çıkmamışş:)

 Normalde çok az kirpiğe sahip bir insanım. Sarı olması da bunun yanında cabası. Sürmessem genel de hastamısın sorusuyla karşılaşırım:) Bu yüzden rimelimle bağlı yaşıyoruz:)))
 En son fotoğrafım ise alt kirpiklerime de uygulayıp göz makyajımı bitirdiğim bir resimdir. Rimelin isminden de anlaşılacağı ve fotoğrafta da görüleceği gibi kıvırma oranı çok iyi.

Siz de yoğun kirpiklerden hoşlanıyorsanız, az kirpiğe sahipseniz, kirpikleriniz kıvrılmıyor dik dik kalıyorsa, akmayan, kokmayan ve bulaşmayan bir rimel kullanmak istiyorsanız şimdiye kadar tavsiye ettiğim tüm ürünlerden daha fazla şiddetle tavsiye ediyorum:)

Kullanın pişman olmayacaksınız!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...