12 Ağustos 2013 Pazartesi

Tatil Hazırlığı Vol 1

Tatil, tatil, tatil!
Güzel şeysin sen tatil :)
Geçte olsa biraz kafa dinleyip eğlenmeyi hak ediyorum artıık.
Okul bittikten sonra büyük bir boşluğa düştüğüm için biraz deniz, kum ,güneş 3'lüsü iyi gelecek sanırım.

İstikamet Didim-Altınkum!
Teyzemin yazlığına gideceğiz ordan da ilk okuduğum üniversiteden çok yakın arkadaşımın yanına yani izmire çufçuflayacağım. Derken ayın sonu gibi 2. üniversiteden arkadaşımı istemeye gelecekler o da aydın da oturuyor ona da uğramamak olmaz ama değil mi ?  : )

Bu kadar dolu dolu vakit geçireceğime sevinemeden 1 eylül de YDS' ye girmek için Ankaraya 1 günlük dönüş yapıp tekrar kaçmayı düşünüyorum. Bakalım  bu illet sınavı nasıl alt edeceğim? :( 

Neyse hemen konumuzu değiştiriyorum ve aldığım bikinileri sizlerle palaşmak istiyorum.
Bu sene bikiniler için tercihim Penti oldu. 
Gerçekten güzel model ve çok çeşitli bikini skalasına sahip.
Özellikle sezon sonuna yaklaştığımız için inanılmaz indirim var.
Aranızda henüz tatile gidemeyip planı olanlar mutlaka bakmalılar.
Zira sezon da 70-80 lira dan aşağı alamayacağınız bikiniler alt üst ayrı olarak 10 ar  13 er lira gibi komik fiyatlara sahip. 
Bu da tabi ki bizi 1 değil 2 değil 3 bikini almaya zorlayabilir :))


Bu kadar indirim olunca da kendimi kaybedip 3 çift bikini aldım. Ama hiç de pişman değilim. Hepsi de çok içime sindi. 
Aldığım bikinilerden sadece birinin görselini bulabildim. O da siyah fakat ben mavisini tercih ettim çünkü her sene siyah olurdu bu sene azcıcık bi renkli olsun dedım :)


3 çift bikini toplam da 58'ye geldi.
Penti'ye mutlaka uğramalısınız! Gittiyseniz bile alıp yedeklemelisiniz!
Kısa zamanda tek tek fotolayıp paylaşacağım kızlarr:)

2 yorum:

  1. kesinlikle penti çok iyiydi bu yaz indiriminde bende büssürü şey aldım tatilim benimde haftaya :))

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...