12 Mart 2013 Salı

Cecile 105 - Golden Rose 71

Bugünün son postunuda bununla birlike yayınlamış olucam :)
Cecile ' in ojelerini yeni yeni keşfetmeye başladım diyebilirim. Aslında çok farklı renkleri var ama heryerde bulunmuyor bu oje. Gördüğüm yerlerde de genellikle klasik renkler kalmış oluyor. 105 numaralı ojeyi arkadaşım bana doğum günü hediyesi olarak almış:) Bu bana alınabilecek en güzel hediye olsa gerek. Yakın arkadaşlarım bu psikopatlığımı çok iyi bildikleri için nerde enteresan bi renk görürlerse hemen alıveriyorlar:)
Gelelim ojemizeeee;
Bu sefer de değişiklik yapayım dedim. Böyle bir manikür esti bana :) Ama çok beğendim. Oldukça şık durdu ellerimde.
Su yeşilimi desem küf yeşilimi desem bende bilemedim. Ama çok hoş bir renge sahip. Kuruma hızı çok iyi . Cecile 'in ojeleri genellikle çabuk kuruyor. Bu yüzden seviyorum bu keretaları :)


Umarım beğenmişsinizdir... Oje severler'in koleksiyonlarında bulunması gereken bir renk... Kesinlikle çok hoş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...