12 Mart 2013 Salı

Rimmel Metal Rush

Bu güzide ojemizi bana sevgilim aldı :) Evet o da benim sayemde az çok anlar oldu ojelerden :)))) Eee naapsın her buluşmamızda bi watsons bi gratis yapıyoruz. Haliyle direk oje reyonlarına gidiyorum. Ondan vardır bundan vardır diye diye eleme yapıyorum :) O da bu arada ne var ne yok anlamaya başladı.
Çok zevkli bir seçim ama :)) Rimmel'in bu serisinden istiyordum uzun zamandır bi denk gelip alamamışım. Sevgilim imdadıma yetişmiş oldu:))
Mavi,pembe ve yeşil gibi renklere dönüşüyor. Arada gri gördüğümde oldu:)) Direk güneş ışığında mor gibi duruyor kendisi. Çok eğlenceli bir oje. Sürdüğüm gün sürekli tırnaklarıma baktım durdum :)
Serinin diğer renklerinide tamamlamam lazım bunu çok istiyorummmm :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...