18 Mart 2013 Pazartesi

Essence- 40 absolutely stylish

Bir kaç gündür bloğuma hiç vakit ayıramıyorum:( Çünkü başımın belası bir tezzz yazmakla meşgulüm. Tam benlik bir konum var aslında " Antik Çağd'da Süslenme" :)) Fakat çok kaynak sıkıntısı çekiyorum. 
Neyse arkadaşlar ben sadede geleyim :D Sizi de dertlerimle bunaltmayayım.

Bugün ki ojemiz essence'den. Kendisi çok güzel bir kahve olmakla birlikte içinde küçük yeşil simleri var. Bu simler ancak güneşte tam net gözüküyor. Şişe de yoğun olduğundan daha bi belirgin. 




Adından da anlaşılacağı üzere çoook tarz bir oje:) Sürümü ve kurumasında  hiç bir problem yok. Denemenizi tavsiye ederim. Essence 'in çeşitli renkler yaratmasını seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...