18 Mart 2013 Pazartesi

Claire's 85 - Alix Avien 288

Taze taze bir manikür paylaşmak istedim sizlerle. 
Alix Avien'in bu seneki renkleri harika. Özelliklede kahve ve toprak tonları müthiş.
Claire's de benim sevdiğim ojelerden. Değişik tonlar bulabiliyorum. Klasik renklerin dışına çıkabilen bir marka olmasından ötürü çok seviyorum. Claire's in bu altın yaldızlı ojesi diğer yaldızlı ojelere göre oldukça akışkan ve sıvı. Bu yüzden sürerken koyulaşıp sizi zorlamıyor. Bu yüzden yaldızlı ojeleri Claire's den almanızı tavsiye ederim. Gelelim görsellere;

*****************************

Gece gece biraz yamukluklar oldu ama artık idare edin:)
Üzerine topcoat sürmedim. Çünkü alix avienin yapısı biraz sıvı. Rengi dalgalanma olmadan vermek için kalın kalın 2 kat sürdüm. Topcoat'da sürersem kuruması çok zaman alacak. 

Umarım beğenmişsinizdir. Ben bayıldımmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...