26 Mart 2013 Salı

Yeni Bebeklerimmm:)

Hafta sonu için Ankaraya ailemi ziyarete gittim. Çok sıkılmıştım derslerden ve nevşehirden. Gitmişken küçük mü desem büyük mü desem bir oje alışverişi yaptım :)))
Tabi sevgilicaazım saolsun çok nadide renkler seçmiş :) O da alıştı artık naapsın. Her seferinde saatlerce yanımda kaldığı için renk seçimi yapabiliyor artık :)
Gelelimm ojelerimizee;

Öncelikle Essence'den aldıklarımı göstereyim size. Renkler cıvıl cıvıl. Mağlum yaz geliyor:) Koyu renklerden çıkmak lazım.


Evimizin yakınında pino kozmetik var. Gidip gelirken dikkatimi çeken 2 Cecile oje vardı hemen onlarıda kaptım:)
Son olarak da Golden Rose Matte serisinden gözümde kalan bi renk vardı :) Hemen onuda kapayım dedım.
Hepsini yakın zamanda tanıtacağım. Mağlum bu aralar haldır haldır tez yazıyorum ve vizelerim başlayacak.
Tanıtımları çok yakındaa Öcüböcüde :)

Coming Soon...

3 yorum:

  1. aman yarappim bunlar çoo cüsell nerden buluyosun böyle renkleri en kısa zamanda tırnaklarında görmek istiyorum ebet fotoları bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda deneyeceğimden emin olabilirsin yavrucumm :)))

    YanıtlaSil
  3. çoook mersi beklemedeyiz;)

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...