20 Temmuz 2013 Cumartesi

Essence 58 Frozen Queen

Merhaba Kızlaaar..
Uzun zamandır essence postu girmediğimi gördüm ve hemen el atayım dedım:=)
58 numaralı frozen queen adlı ojemizin rengine aldanarak alığım bir oje.
Ben buz mavisi gibi duracağını ümit ederek almıştım ama bildiğiniz sedefli beyaz çıktı.
İçerisinde mavi ışıltıları da barındırmasına rağmen hiç bir etkisi yok. 
Ayrıca fırçası inanılmaz iz belli ettiği için bir daha kullanılmayacaklar arasına attım bile.
Gerçi tam bir anne rengi diyebilirim:) Benim annem sedefli beyazı çok sever ve hiç vazgeçemediği bir ojedir.
Bu sefer şans ona güldü:))

Gelelim görsellerimize;








Gördüğünüz gibi kızlar demekki şişeye aldanmıyormuşuz :)
Sanırım bu renkten artık yok çünkü 2 sene oldu alalı. Atmışım bir köşeye yeni bulduklarımdan bir tanesi bu.
Essence standlarında uzuuun zamandır hiç görmedim. Zaten hiçte tavsiye edebileceğim bir renk ve yapısı yok. 

Belki sedefli beyaz seveniniz vardır?
Olamaz mı olabilirrrr:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...