20 Temmuz 2013 Cumartesi

Flormar Wet Look Serisi L03



" Yenilikçi geniş fırçası sayesinde kolay uygulama imkanı sağlarken, ojenin parlaklığını maksimum düzeye çıkartır.Renge uzun süreli canlı görünüm kazandıran etken maddeler ile geliştirilmiş olan bu ürün, maniküre ekstra çekici bir görünüm katar. "
Demiş Flormar:)

10 renkten oluşan bu seri adından da anlaşılacağı gibi ıslak bir görünüm vermek amacıyla çıkarılmış bir seri olan wet look serisi oldukça başarılı bir sonuç vermiş diyebilirim.
Gerçekten de ojeniz sanki kurumamış hala ıslakmış gibi görünmesi parlak oje severler için bulunmaz bir seri.
Bende deneyimlemek açısından aldığım L03 numaralı pastel gri olan bu ojeyi çok beğendim.
Rengi, yapısı, özellikle fırçası için çok iyi diyebilirim.
Yapısı koyu olmasına rağmen kuruma hızı iyi.
Tek kat bile sürülebilir fakat daha önce de dediğim gibi ben tek kat sevmediğim için her ne olursa olsun mutlaka iki kat sürüyorum. Eğer yapısı yoğunsa ince ince 2 kat sürmeye çalışıyorum. 
Yoksa sakız gibi olması muhtemel:)

Bu yeni seriyi ben çok beğendim ya siz??







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...