24 Temmuz 2013 Çarşamba

Watsons 3 al 2 öde kapmanyası dahilinde Rimmel ojelerinden Seçilenler...

Mağlum uzun bir süredir Watsonslarda Rimmel ojelerde 3 al 2 öde kampanyası var.
E tabi bunu görür görmez koleksiyonumda olmayan renklerden almaya çalıştım:)
Ama sanırım pek tutturamadım diyebilirim. Oje fazlalığım olduğu için değişik bir renk almak benim için imkansız bir hale geldi. Uzun zamandır oje diyetindeydim fakat bu kampanyayla bunu bozmuş oldum.

Ojeleri alalı 2 hafta oldu aslında ama bu aralar annemin rahatsızlığından dolayı hep hastanelerdeyiz malesef.
Ciddi birşey olmamakla beraber mağlumunuz hastaneye bir girdinizmi çıkmak pek mümkün olmuyor.Neyse dertlerimle sizleride boğmak istemem:)

Bu kampanyadan 2 kez yararlandım fakat 5 ojem var çünkü birisini benim gibi oje manyağı olan çok yakın bir arkadaşıma aldım. 

Bugün 2 tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Koyu renkleri daha çok seven biri olarak tercihlerim tabi ki koyu renkten yana olduk.

İlk rengimiz; 447 Barmy Blue.
Flashlı çekim olduğunu göz önüne alırsak az daha koyu durduğunu söyleyebilirim.






Güzel bir parlament mavisi. Bu tarz tonları sevenler mutlaka almalı şiddetle tavsiye ediyorum:)

2. rengimiz; 712 Rhythm&Blues. Gün ışığında lacivertliği belli olsada normal de siyaha yakın durması beni benden aldı:) Çok hoş bir tonu var ve yapısı ince olmasına rağmen kapatma özelliği iyi.








Umarım beğenmişsinizdir.
Watsonslarda ki 3 al 2 öde kampanyası bitmeden Rimmel markalı bu ojeleri denemenizi tavsiye ediyorum. 
Koleksiyona yakışan renkleri mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...