10 Temmuz 2013 Çarşamba

Sephora İndiriminden Aldığım Ojeler...

Merhaba kızlaaaar:) Biliyorsunuz bir süredir Sephoralarda indirim var. Bir oje manyağı olarak uğrayıp talan etmemek olmazdı. Biraz geç kaldığım için istediğim renkleri bulamadım fakat gene bir kaç göze çarpan renk bulabildim.

Gelelim görsellerimize;
7 tane oje kapabildim. Pek güzel renkler kalmamıştı açıkcası. Çoğunlukla koyu renk kullandığım için koyular tercihim oldu. Ojelerin yapıları gayet güzel. Sürümleri de bi o kadar kolay. Tek sıkıntı çabuk bitiyor olması :(


L44 Numaralı Oje
70 Numaralı Oje

L 17 Numaralı Oje

55 Numaralı Oje 

83 Numaralı Oje

L42 Numaralı Oje

Twinkle Twinkle&Golden Rose Rich Colour 43

Eğer siz de makyaj ve oje düşkünüyseniz indirim bitmeden Sephoraları siyaret etmelisiniz. Far paletlerinde inanılmaz indirimler mevcut. Far pek kullanamadığım için almadım bunların dışında ruj, göz kalemleri, tırnak stickerları, pudra ve fondötenler de inanılmaz indirimler var. 

Renkler sizce nasıl ??? Umarım beğenmişsinizdir...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...