24 Temmuz 2013 Çarşamba

Flormar Matte M01

Hayatta kesinlikle aslaaaaa!!! dememek gerekiyormuş.
Asla sürmem dediğim bir ojeyi sizlere tanıtacağım :)
Beyaz renge o kadar antipatik bakıyordum ki mümkün değil sürmem diyordum. 
Amaaa demekki öle dememek gerekiyormuş :D 
Bu durumdan da bir hayat dersi çıkarmak lazım ama dimi ? :)

Gelelim ojemize; biliyosunuz chanel bu sene beyaz ojeyi patlattı. 
Chanel oje konusunda trendi belirlediğini biliyoruz ama beyaz oje konusunda yaratılan trendin bu kadar tutacağını düşünmemiştim. Yavaş yavaş herkeste görmeye başladığım bir renk oldu.
Ve en önemlisi imkansız dediğim bir renk favorilerimin arasına girdi:)

Bu arada pürüssüz sürememişim uykuluydum çünkü :) Görmezden gelinizzzz:))





Ojenin renk vermesi güzel olmasına rağmen çok çabuk koyulaşması zor sürülmesine sebep oluyor.
Bunun dışında hiç bir sorunu yok ve mat olması da beyaz ojeyi daha çekici kılıyor.
Siz daha yeni trend olan beyaz ojeyi denemediniz mi???

2 yorum:

  1. mat beyaz ojeyi hep merak etmişimdir çok yakışmış
    ben de yeni blog açtım bakarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevidim:) Beyaz ilk başta ürkütücü gelse de Chanel bu sene beyazı patlatınca denememek olmazdı:)

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...