12 Nisan 2013 Cuma

Claire's Holographic Nail Polish-92

Vize döneminde olduğum için bayadır yazı yazmadığımı farkettim. Hafta sonuna girdiğimiz için 2 gün rahatım:)
Bol bol post paylaşabilirim. 
Şimdi size gerçekten müthiş bir oje tanıtacağım. Claire's in renk çeşitleri çok hoşuma gidiyor. Diğer markalarda bulunmayan renkleri bulabiliyorum genelde. Bu holografik oje de onlardan birisi. 

2 katta tırnak izi çok belli oluyor. Bu yüzden 3 kat sürdüm. 3 katta holo etkisi daha çok belli oluyor. Bu yüzden 3 kat sürmenizi tavsiye ederi.

Yapısı çok güzel. Diğer bazı holografik ojeler gibi sürerken koyulaşmıyor. Kuruma hızıda oldukça çabuk.



Fiyat 2,99tl. 
Umarım beğenmişsinizdir. Oje meraklılarına tavsiye olunur...

2 yorum:

  1. ayyy ne kadar kibar gösterio eli bayıldımmm:) simli ojeyi sevmem ama almam lazm bundan :)

    YanıtlaSil
  2. aynen canım. elde cidden çok kibar duruyor :) şiddetle tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...