28 Nisan 2013 Pazar

Rossmann Alışverişim...

Ankaraya giderim de Rossmann'a hiç uğramazmıyım :)
Rossmann'ın kendi ürünlerini çok beğeniyorum. Özellikle Ökotest diye bir test yapılıyor ve diğer kalıteli ve pahalı ürünlerin performansıyla eşleştirerek değerlendirme yapılıyor. Bu durumu çok seviyorum. Bazı ürünlere gidip tonlarca para yatırmaktansa Rossmann'ın kendi ürünlerini kullanmayı tercih ediyorum.

Gelelim alışverişime;

Claire's oje haricinde diğerlerinin hepsini Rossmanndan aldım. Claire's oje arada kaynamış :)
 Rival de Loop bu dudak kalemleri, Rossmann'ın kendi markası dahilinde. Rival de Loop markasını seviyorum ve bi çok pahalı markalara göre çok iyi. Daha önce bu marka fondoten de kullanmıştım ondan da çok memnun kaldım.
Renkleri süper ve kalıcılık çok iyi.
Fiyat; tanesi 2,49
 Claire's ojeleri daha önce de tanıtmıştım. Renk çeşidi bol ve kalıcı bir oje markası. Yaz geldiğine göre renkli oje koleksiyonumuza yenilerini katalımmm :) kısa zamanda ojeyi tanıtacağım.
Fiyat: 2.99tl
 Essence home sweet home koleksiyonuna geç kalıp sonradan toparlamaya çalışan birisi olaraktan bulduğum yerde ojelerinden alıyorum. Bu rengi bir blogda görüp beğenmiştim ve tam da mevsimimize uygun bir renk.
Fiyat:1.99tl
 Rival de Loop markasının oje serisi de mevcut. Rossmann'a uğradıkça olmayan renkleri yakalamaya çalışıyorum :) Resimde tırnağımda gördüğünüz renk ojenin kendisi. Aldığım gün hemen denemiştim. Oldukça memnunum kalıcılığından.
Fiyat: 2.49tl

Kısa zamanda ojelerin yazılarını hazırlayacağım... Umarım beğenmişsinizdir :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...