29 Nisan 2013 Pazartesi

Pastel’in yeni CANDY COLOR COLLECTION serisi...


Pastel'in çıkardığı bu seri tam ilkbahar ve yazlık :)
O kadar şirin renkleri varki tüm seriyi toplamamak için kendimi zor tuttum diyebilirim.
Seri 6 renkten oluşuyor ve tanesi 2.50 tl.
Pastel tonlardaki renkler de pembe, mor, sarı küf yeşili coral- şeftalimsi, ve mavi renk mevcut.

Ben hemen 3 tanesini edindim:) Gelelim renklerimize;

 145 Küf yeşili
Flashlı çekimde biraz turkuaz gibi gözüksede hiç alakası yok. Gayet küf yeşili ve pastel bir ton. Tek kat fırça izini çok belli ediyor. 2 kat sürmenizi öneririm.




 144 Şeker Pembesi
Güzel bir pembesi var bu ojenin. Tek katta bu renk de sıkıntı yaratıyor. Rengini bayıldım:)
Tam yazlık bir ojemizz:)



 142 Mor-Leylak Rengi
Bu ojenin yapısı diğer iki ojeye göre daha jel kıvamında. Bu yüzden yoğun yoğun 2 kat sürünce şişedeki rengi   tam olarak alabiliyoruz.





Serideki diğer renkleride toparlamak gerektiğine inanıyorum:) Çok ojem olduğu için alırken hep tereddüt yaşıyorum fakat aklımda kalıyor. Yine o durum içerisindeyim:)
Şiddetle tavsiye edebileceğim bir seri olmuş. Pastel ojelerini gerçekten çok beğeniyorum. Çok az ojelerinde 3 kat sürme gereği  kalıyor. Hatta bazılarında yoğun 1 kat bile yetebiliyor. Bu yüzden hep tercih ettiğim bir marka olmuştur.
Umarım beğenmişsinizdir:)

3 yorum:

  1. ebet ebet bende aldım çooo güzeller tam yazlık:)

    YanıtlaSil
  2. :) sen hangilerini aldın yavrucum

    YanıtlaSil
  3. 140 ile 144 ü aldm tatlım diger renkler bende var gb geldi ama yinede aklım onlarda kaldı onlarıda alıcam:D seninkilerden sadece şeker pembesini almışım leylak rengine bayıldım elinde çok güzel durmuş dogru seçim

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...