26 Nisan 2013 Cuma

Hediye Avonlarımm:)

Beni tanıyanlar kozmetiğe ne kadar düşkün olduğumu bildiği için bu yönde hediyeler geliyor:)
Çok sevdiğim bir ablamla görüştük Ankaraya gelince. Çıldırdığını görünce bunları cansuya götürmeliyim dedim dedi bana :)) Tabi çok mutlu oldum. 
Avon ürünlerini severek kullanıyorum. Bazı ürünleri haricinde genellikle beğeniyorum.
Gelelim hediyelerimeeee:)))
 Avon Care'den gliserinli bir el kremi. Nemlendirmesi orta derecede. Fiyatını katalogda görmüştüm. Yarı fiyatına düşünce baya uygun oluyor. Bu yüzden fiyatla kıyaslarsak performansı için iyi diyebiliriz.
Far Away Exotic: Parfümü daha önce görmüştüm ama deneme fırsatım olmamıştı. Diğer far away parfüm bana hep ağır gelmiştir bu yüzden ben bu parfümü de öyledir sanmıştım ama öyle değilmiş:)
Çok hoş çiçekli bi kokusu var. EDP olduğu için koku diğer parfümlerine göre baya kalıcı. Çok hoşuma gitt bu yüzden bittikçe alınabilecekler listesine girmeye hak kazandı :) Fiyat hakkında bi bilgim yok ama yarı fiyata düştüğünde en fazla 30-32 tl arasında değiştiğini düşünüyorum. Genel olarak bu şekilde oluyor.

Gelelim göz kalemlerimize; kahve rengi kajal göz kalemi ve turkuaz göz kalemi olmak üzere 2 tane kalemim daha oldu. Gerçi turkuaz göz kalemini yaklaşık 7-8 senedir kullanıyorum. Bittikçe aldığım bi renk. 
Sürümüde çok güzel ve özellikle yazın renkli makyaj yaptığımızda inanılmaz hoş bir görüntü vermemize sebep olabilen bir renk.
Kahverengi kalem hayatımda hiç kullanmadım diyebilirim. Kahve tonlarını çok sevmeme rağmen göz kalemi olarak kullanmıyorum kendime yakıştıramıyorum. Annem çok sevdiği için onun koleksiyona ekliyoruz:)
Fiyat olarak da 5 ila 7 tl arasında değişiyorlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...