27 Nisan 2013 Cumartesi

Avon Skin So Soft

Bir avon siparişim daha gelmiş bulunmakta :) Sırada bekleyenler var ama önce size bu inanılmaz güzel kokan krem ve vücut yağını tanıtmak istiyorum.

Avonun çıkardığı Skindisiac +passionfruit serisinin ikilisi olan bu ürünler inanılmaz kullanışlı ve ucuz.
Vücudu kuru olanlar bilirlerki bizim gibilere hemen hemen hiç bir krem yağ işlemiyor. Özellikle de kışın yada yazın tatil sonrası. Bu yüzden vücut yağlarıyla aram pek sıkı fıkı. Nerde ne çeşit görsem denemek için alırım. Bu serideki vücut yağının özelliği bence sprey şeklinde olması. Genellikle vücut yağları dökmeli şekilde oluyor. Bu yüzden bana biraz kullanışsız gelirdi. Sprey şeklinde olduğu için dağılma alanı daha fazla oluyor ve kullanış açısından çok pratik.
Gelelim işlevine;
Vücut yağından çok memnun kaldım. Nemlendirmesi çok iyi. Özellikle banyo sonrası vücudunuz hafif nemliyken kullanırsanız daha iyi sonuç alabilirsiniz.
Spreyin içinde gold simler mevcut. Kullanmadan önce simli olduğu için çok ön yargılı yaklaştım fakat simler hiç belli olmuyor. Bu yüzden rahatlıkla kullanılabilir.
Serideki diğer ürün ise vücut losyonumuz. Kokusu bir harika ve nemlendirmesi de çok başarılı. Emilim hızı yüksek.
Bu ürünleri ben indirimde iken 8 er tl'ye aldım. Fiyatlarına göre performansları üstün. Avon ürünlerinden size tavsiye edebileceğim bir seri oldu kendisi. Umarım sizin için bir fikir verebilmişimdir. Özellikle kuru cilde sahip  olanların bu ürünlerden oldukça memnun kalacağı kesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...