26 Nisan 2013 Cuma

Küçük bir alışveriş...

Vizelerim bitti rahatladım ve Ankara'ya geldim.
Abimle alışveriş için Ankamall'e gittiğimde Gratis'e uğradım. Eee abi bekleyince çok da istediğim gibi karıştıramadım:))
Gözüme takılan iki üç şeyi aldım çıktım.
 Eklips makyaj süngerini bi çok blog'da görmüştüm. İndirime girmiş ve bende hemen kaptım:) Çok övülen bir makyaj süngeri fakat ben henüz denemedim. Denediğimde bunu sizlerle paylaşacağım. Fiyat: 4.49tl
Alel acele oje standına bir göz attım. Artık alacak renk bulamadığım için biraz zorlanıyorum :) Olmayan renkleri hemen seçme gibi bir özelliğim var galiba. Şimdiye kadar hiç 2 tane aldığım oje olmadı :) Essence ojelerine her baktığımda en az 1 tane alacak oje bulabiliyorum zaten:))
Pastel ojeleride son zamanlarda yeni seri çıkarmadığı için alacak renk bulamıyorum. Fakat bu tonu ilk defa gördüm ve hemen dikkatimi çekti bunu da kaptım:)

Oje renklerini en kısa zamanda deneyip post olarak hazırlayacağım.
Pastel oje : 2.49
Essence oje: 2.49

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...