18 Nisan 2013 Perşembe

Rival de Loop 471E

Paylaşım yapmayalı baya bi olmuş sanırım... Vizelerim olduğu için pek ilgilenemedim maalesef.
Çok şükür bitti ve ben kurtuldum.
Gelelim bu güzel mi güzel ojemize:)
 Ojenin rengi inanılmaz güzel. Fakat bir sorunumuz var!!!! Oje 3 katta şişedeki rengi alabiliyor. Yapısı çok ince. Bu da mecburen 3 kat sürmeyi gerektiriyor.
 Rossmann'dan aldığım bu oje, Rossmann'ın kendi markası olan RİVAL DE LOOP marka. Kalıcılığı çok hoşuma gitti. Ojeyi 3 gün kullandım:) Malum sınavlar vardı ve uğraşmaya vaktim bile yoktu...
 Parmakcıklarım acık yamuk çıkmış :))))

Oje'nin fiyatı sanırım 2,50 ya da 3 lira olması lazım. Alalı biraz olduğu için unuttum fiyatını.
Ojemiz biraz zahmetli de olsa rengi için değer:) Umarım beğenmişsinizdir...

1 yorum:

  1. oje aşırı güzel sanada cok yakışmış malesef antalyada rossmann yok ve bnm bundan bulmam lazım bu markanın başka satıldıgı biyer varmı acaba yada aynı rengi başka bir markada bulabilirmiyiz ögrendiğinizde benide bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler paylaşımlar için :)

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...