24 Ekim 2013 Perşembe

Flormar Passionate Dots, Passione Dots Nail Polish PD06

Hepimizin bildiği gibi bu sene flormar epey bir çalıştı :)
Hali hazırda yeni çıkmış bir seri olan Passionate Dots çok şirin bir seri olmuş.
Bu seriyi flormar gözüyle inceleyecek olursak;


Passionate Dots Eye Shadow Palette

Gözlerde yıldız tozlarıyla donatımışcasına göz alıcı efekt yaratır. Cildi ince, kadifemsi bir doku ile sarar.
Görüldüğü üzere 2 farklı renk kartelası mevcut.


Gözlerde yıldız tozlarıyla donatımışcasına göz alıcı efekt yaratır. Cildi ince, kadifemsi bir doku ile sarar.

Fiyat;27,50tl

Shimmering Terracotta Powder

Mikronizasyon teknolojisi ile geliştirilmiş olan bu ürün cilde kadifemsi ve pürüssüz bir his yaratırken; içeriğindeki küresel yapıda özel polimerler kolay emilim sağlar. Ambalaj içerisinde yer alan şık pudra ponponu kolay bir uygulama sağlarken cildin doğal bir görünüme kavuşmasına yardımcı olur.

Bu ürünün de 2 adet renk çeşidi bulunmakta. Flormar kiosklarında deneme fırsatım oldu ve yoğun renginden dolayı ve çok kullanmadığım bir ürün olduğu için tercih edeceğimi sanmıyorum.
Fakat sırf ambalajı için bile alınabilir :)


Fiyat;34,90tl

Passionate Dots Invisible Powder

Sabitle ve matlaştır! Tüm gün boyunca cildin mat görünmesini saplar. Makyajın üzerine uygulanabilen bu ürün, transparan bir yapıda olduğundan dolayı tüm cilt tonları için uygundur.



Fiyat; 20,25tl

Passionate Dots Gel Eyeliner

Dinamik bakışlar yaratır. Yeni formülü ile gözlerde yoğun ve çarpıcı renkler oluşturur. Ambalajın içerisindeki profesyonel fırçası ile kolay uygulama imkanı sunarken, isteğe bağlı olarak ince veya kalın hatlar yaratılabilir.


Flormar 3 farklı renk seçeneğini bizlere sunuyor.



Fiyat; 15 tl.

Passionate Dots Stylo Lipstick

Dudakları yumuşak bir film ile kaplayarak esnek ve pürüzsüz bir doku oluşturur. Yoğun kapatıcılığa sahip olan bu ruj dudak makyajına çekicilik katar.



Fiyat; 15tl.

Passionate Dots Nail Enamel

Şık ve gösterişli görünümü ile yaz aylarının olağanüstü havasını anımsatan bu ürün, yeni teknolojisi ile tırnaklarda kumlu eşsiz bir görünüm oluşturur.




Fiyat; 5.50 tl.

Eveet serimiz bu ürünlerden oluşmakta. 
Şimdi gelelim bu seriden aldığım tek ürün olan ojeye.
Ben tercihimi siyah renkten yana kullandım zira bu yapıdaki ojeleri önce Golden Rose çıkardığı için bir çok rengi denedim ve aldım. Bir tek siyahı merak ediyordum o da golden rose da olmadığı için bu rengi flormardan aldım. 
Aslında hiç bir markayı kötülemek istemem fakat diğer renkleride böylemidir bilemem ama hiç beğenmedim.
Beğenmeme nedenine gelirsek oje kuruduktan sonra içindeki kum tarzı maddeler beyazlaşıyor ve tamamen kuruma gerçekleştiğinde oje bi acayip renk alıyor. Sanki solmuşcasına bir renge dönüşüyor.
Belki bu sorun sadece siyah renkte vardır bilemem ama çok büyük beklentiyle aldığım için biraz bozuldum diyebilirim :)
Bir diğer sorunsa ojenin yapısı baya bir ince. İlk katta çok sıvı olduğu için korktum kapatmayacakmı diye. 3. katı istermi acaba şeklinde çelişki yaşadım fakat 2 de çok çok opak olmasada kapattı. Beni pek tatmin etmeyen yanları bunlar oldu.
Bu duruma takılmayan kişiler için gayet iyi bir oje. Hepsinin dışında kuruma hızını da oldukça beğendim.





Ojeyi sürer sürmez resimledim.
Bu oje ile ilgili benim görüşlerim bunlar. Belki sizlerin hoşuna gider. 
Deneyimlerinizi benimle de paylaşırsanız sevinirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...