19 Ekim 2013 Cumartesi

Betty Boop Nail Polish 05 Florence

Müthiş bir renkle tanışmaya hazır mısınız ? 
Kızlar inanılmaz bir renk diyebilirim.
Bir kaç post önce ojeleri toplu halde paylaşmıştım. Dayanamadım ve tek tek sizlerle paylaşmam lazımdı.
Resimlerden de göreceğiniz gibi renk bir harika. 
Kuruma hızı da oldukça iyi.
Tek sevmediğim yanı yapısının biraz ince olması. Tırnak yüzeyini iki katta kapatmak için biraz uğraşmadım değil.
İnce ince sürerseniz bi üçüncü katı mutlaka isteyecektir.


Serideki diğer renklerde çok güzel. Bende bu renkle birlikte 3 tane var. Diğer renklerinde görsellerini paylaşacağım.


Betty Boop ojelere sahip olmak için çok uygun bir zamandayız kızlar.
Gratislerde 3 al 2 öde hala devam ediyor. 
Kampanyasız tek fiyatı 3 tl.

2 yorum:

  1. Yapısının ince olmasına üzüldüm biraz, şahane bir renk çünkü.

    YanıtlaSil
  2. Evet o tarafı biraz can sıkıcı fakat ezıyetine değer :)

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...