16 Ekim 2013 Çarşamba

Rival de Loop Colour meets Art Blush&Highlighter

Rossmandaki %50 indirim zamanında aldığım tek şey. Kullanmak bayrama nasip oldu :)
Bu ara pek birşeye ihtiyacım yok. Abarttığımı düşünerekte pek indirimlere yanaşmıyorum:)
Böyle çanta boyu bir highlighter'a ihtiyacım vardı ve çok da iyi oldu.
Bir de Blush kısmının olması yeme de yanında yat cinsinden oldu.












Normal fiyatı 8.99tl. Fakat ben indirimli olarak 4.5tl gibi komik bir rakama aldım.
Performansından  da oldukça memnun kaldım.

Rossmannlarda hala gördüğüm bir ürün.
Sizde benim gibi çantaya atmalık bir ürün arıyorsanız bunu size tavsiye edebilirim.
Sadece çantalıkta değil performans oldukça iyi aklınızda bulunsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...