20 Ekim 2013 Pazar

Rimmel Salon Pro 331 Sage Green

Rimmel Salon Pro ojeleri hepimiz çok sevdik.
Ben bayıldım da diyebilirim. Zira Watsonsdaki 3 al 2 öde kampanyasından nerdeyse tüm seriyi tamamladım diyebilrim.
Bu oje de o kampanya dahilinde aldığım ojelerden birisi.
Renk soluk gibi gözüksede çok hoş bir tona sahip. 
Hiç bir oje serisinde bu tona rastlamadım şuana kadar. Bu yüzden dikkatimi çekti ve koleksiyonuma ekledim.


Renk biraz açık olduğu için 2 kat sürmemiz gerekiyor. Kalın kalın 2 kat gayet yeterli olabiliyor.
Normalde 4.5 tl lik fiyatı olsa da 3 tane alıp 2 ödediğimiz dönemde çok cüzzi bir miktara bu ojeciğime sahip oldum.
Alıp almama konusunda kararsız kalsam da elime inanılmaz yakıştırdığım bir oje oldu.

Rimmel Salon Pro ojeleri denemediyseni çok şey kaybetmişsiniz demektir:)

1 yorum:

  1. donuk bir renk gibi gözükse de sana yakışmış, tırnakta daha güzel duruyor :)

    YanıtlaSil

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...