17 Ekim 2013 Perşembe

Sevgiliden bir süpriz ♥♥♥

Bir oje meraklısı için sevgiliden gelen en güzel hediyelerden birisi de hiç kuşkusuz ojedir.
Bunu bilen sevgilim bana bende olmayan ojeleri bulmuş olması da ayrıca bir ilginçliktir:)
Aslına bakarsanız o gratis senin bu watsons benim sevgiliyle tin tin gezerseniz o da eli mahkum az çok bilecek naapsın :)

Canım benim hiç de sesini çıkarmaz bir of bile demedi 
Konumuzla alakasız ama bu aralar çok stresliyim kızlar:( Nedeni ise sevgilim askere gidecek :(
Kısa dönem olması tek tesellim. Uzun süredir birlikte olduğumuz için böylesi bir ayrılığa nasıl tahammül edeceğimin derdi beni çoktandır geriyor. O kadar doluyum ki size de içimi birazcık olsun dökmek istedim.

Yazılarımı takip edenlerden tek ricam bize dua edin!!!
İyi bir yer çıkmasını umud ederek sizinde daha fazla içinizi bunaltmak istemiyorum.

Gelelim ufak süprizimeee;)


Betty Boop ojeleri çok merak ediyordum. Bi türlü almak kısmet olmadı. 
Gratis indirimi zamanında gidecektim fakat o zamanda inanılmaz derecede hasta olduğum için ne gratisteki ne de watsonsdaki indirimden faydalandım. Gerçi hiç bişeye ihtiyacım yok şu aralar ama gene de bir baksaydım :))
Kısa zamanda renk tanıtımlarına da yer vereceğim beklemede kalın arkadaşlarımmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...