8 Ekim 2013 Salı

Pastel 79

Kış iyiden iyiye kendini hissettirmeye başladı malesef:(
Bende hemen bundan faydalanarak hasta oldum :)
Baya kötü oldum ama 2 gün yoğun bir terleme ve çeşitli ot çayları ile atlattım sanırım. 
Grip olaylarında genellikle ilaç kullanmıyorum.
Çeşitli çaylar ve bol bol vitaminli şeyler alarak geçirmeyi yeğliyorum.

Gelelim bugünki ojemizeee:)
Hasta olsam bile oje değiştirmeyi ihmal etmiyorum :)

Ojemiz çok hoş bir vişne çürüğü ve mor karışımı bir renk. Oldukça güzel bir yapısı var ve parlak bitimli.
Kış münasebetiyle artık açık renkler giymediğim için ojelerimde de koyulaşma söz konusu:)

 Rengi müthiş!!!
Bu renklere oldum olası bayılmışımdır. Pastelin bi çok rengi olmasına rağmen bu rengi ben yeni keşfettim.
Geç keşfettiğime de üzüldüğüm bir renk oldu:)
Rengi tek katta da verebilirsiniz fakat ben 2 kat kullanmaya alışkın olduğum için ona göre sürüyorum.
Hem bu şekilde iki kat olursa kalıcılığı biraz daha fazla oluyor.


Pastel ojelerin fiyatı nereden aldığınıza göre değişiyor.
Deneyimlerime göre watsons ve gratislerde 2.50 dan aşağı görmedim fakat çeşitli kozmetiklerde hatta marketlerde 1.50 ye kadar görüp aldığım da oldu. 

79 numarayı unutmayın kızlarr;)
Rengi ben çok beğendim ya sizlerr??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...