28 Ekim 2013 Pazartesi

Rimmel Salon Pro 321 Summer Orange

Alıp bir köşeye soktuğum bir oje görmektesiniz:)
Watsonslarda ki malum 3 al 2 öde zamanı aldığım ojelerden.
2 tane beğendiğim varsa 3. yü de laf olsun diye aldım hep. Ya da 1 tane beğendiysem 2 tane daha alma baskısı oluştu üstümde :) Bu yüzden koleksiyonun çoğunu aldım.
Yazlık bir oje olmasına rağmen ben bunu şimdi kullanmak istiyorum :) Havaların sıcak olduğu zaman görseydim ojeyi affetmezdim ama şimdi arada içimizi de açmak lazım ama değil mi ? :))

Ojenin yapısına gelecek olursak diğer renklerine göre bunun yapısı biraz ince. 
Fotoğrafdan da göreceğiniz gibi hafiften tırnak çizgim belli oluyor. Flash da patlayınca iyice ortaya çıkmış çizgiler.
Kullanım tercihinize göre alt katına nude tonlarında bir oje uygulayıp üstüne de uygulayabilirsiniz.
Ben pek tercih etmiyorum çünkü oje katı kalınlaştıkça iyice lastik gibi olup bir türlü en iyi oje de olsa kurumak bilmiyor.
Mutlaka bir çizik bi sıyrık oluşturuyorum :)



Yapısı ince de olsa ben fena bulmadım ya siz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dönmeliyim!!!

Merhaba; Beni takip edenlere ve ilerde edeceklere... Bir hayli vakit olmuş buralarda dolaşmayalım:) Bunu sebebi tamamen HAYAT... İnsan...